29 mars

japp nu har jag precis gjort lasange och jag vet att det låter helt otroligt för jag i köket är inte det bästa precis..
men ja (:
Idag blev det ju ingen sovmorgon för min del , men vi vann iallfall matchen med 2-0, det var bra tjejjer!
Skola imorgon med, inte direkt något man ser fram emot. Men nu för ungerfär 3 minuter sen skrev olivia något som gjorde mig sjukt glad vi har nämligen inställd NO både Torsdag & Fredag ! helt sjukt och jag är sjukt jävla lycklig.
så det blir sovmorgon på fredag och det blir underbart (:
Nu ska jag ta och baka känner jag! jag ska göra min fantastiska kladdkaka det är faktist något jag kan göra !
även fast alla klagar på min mikro-kladdkaka -.-
men den är faktist godast.



du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0