25 mars

Nu är jag hemma efter en lång dag.
fick inte lämna praon förens vid halv 4  hur sent som helst om man jämför med dom andra dagarna.
aja , praon var inte så där värst rolig idag och det börjar verkligen bli långtråkigt att göra samma saker varje dag , tur har vi alla fall som slipper disken ! puh.
Med resturang mat varje dag börjar man känna sig lite tyngre än vanligt..
menmen.
Efter praon drog jag och stina till stan hann inte gå så länge men hittade en eyliner iallfall.
Sen var det dags att ta bussen till stinas träning, medans hon tränade så kollade jag på dåvavava.
efter det blev det bussen hem , och nu sitter jag här och ska snart kolla om min familj sparat några våfflor till mig, det är ju trotsallt våffeldagen och då kan man ju inte missa att äta en våffla eller två.

Heja på hv med eller! 3-1 och dom vinner (:

ajuste får ju inte glömma att säga att idag när jag och stina sitter i resturangen så går självaste björn gustafsson förbi och jag och stina kan ju inte sluta glo.
lite coolt tycker jag allt! (:

Nej nu ska jag nog till tv:n ,
hörs kanske senare ikväll , who know...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0