24 mars

okej, jag vet att jag har blivit väldigt osocial här... men nu är jag back on track again!
så än blir ni inte av med mig, hehe.

ja, det hände väl inte så värst mycket förra veckan men som sagt jag praoar fortfarande på casagrande.
idag fick vi sluta senare än vanligt, 15:20, vi brukar få sluta 14:00.fast ska nog inte klaga så mycket får börja vid 10:30 så grymt skönt!
så skolan längtar jag inte precis till (:
Igår/inatt städade jag min gaderob med! borde städa hela mitt rum med har inte gjort det på ett bra tag , känns som jag börjar få gäster...
aja , det är en hel del av mina kläder som ska till erikshjälpen iallfall!
och det är en hel del kläder som ska inhandlas kan jag ju då säga (:
I fredags förra veckan köpte jag iallfall nya jeans tights från MQ.
Nu måste jag nog ta och börja städa mitt rum... annars blir det väl aldrig av.

SEEYA!




just nu vill jag verkligen ha dom här skorna, för nya skor det behöver jag verkligen.

och jag får ångest på min dator som är så fruktansvärt seg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0