12 maj

Morsning  !

Japp skoldagen blev som jag trodde , eller fick sluta 11:40 fasten jag skrev 11:50 eller vad det nu va.
Nu ska jag väl snart städa mitt rum känner att det behövs sen är det väl bara att vänta på Desperate housewifes, som jag kommer sitta bänkad för att kolla på.
Har fortfarande inte funnit sladdarna så blider blir det inte idag heller tyvärr och ingen dagens outfit heller.
Idag kom vårt internet med sjukt bra eftersom det är sjukt segt nu och det startas om hela tiden och håller på.
Fritjof kommer sen och hjälper oss med det.

nu kurrar magen , dags att äta'



  


















bjuder på en bild som är ganska gammal tror jag , men jag saknar mitt mörka hår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt söt:O

2009-05-14 @ 15:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0