13 maj

Hello , kom precis ur duschen , och oj vad jag fäller hår det är helt sjukt jag måste verkligen klippa mig min toppar är hur slitna som helst , men jag är rädd för att klippa mig, sjukt men ja.

Skola idag , annorlunda profil vi var på arosfortet och mja det gick ju super hehe.
Sen idag var jag tvungen att hänga med till Bra & begagnat och sedan till IKEA,
och det hände en grej på  bra och begagnat.
Jag hade fått världens hick anfall och jag kan verkligen inte hicka tyst så jag gick runt där och lät lite , och rätt som det är så kommer det en gubbe och skrämmer livet ur mig , och gissa om jag blev rädd! , men dock försvann inte hickan som det sägs att hicka ska när man blir skrämd...
Aja , vidare till ikea hittade en byrå som ska upp i mitt nya rum , sen hittade vi en soptunna och två mattor med yesyes.

Imorgon är det hälsodag som gäller , får sovmorgon till 8:50 yes 50 minuter senare än vanligt.
Olika aktiviter och där med tandvård japp det är som väntar mig till morgondagen , sen är det också utagning till DM fotboll någonting , så kommer nog inte hem förens efter 4 imorgon eller nått sånt.
Åh  plugga med ... , NO provet på tisdag känns inte som det kommer gå sådär över bra , men jag ska ta tag i det ! (nångång)
 
och idag är det faktist min namnsdag ! , så grattis skulle sitta fint (:

nu ska mor min göra räkningar och jag ska väl föna mitt hår

hörs imon'  P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0