14 maj

okej jag har verkligen ingen tid för att skriva några inlägg men detta får bli snabbt hehe.
Plugga är något jag verkligen måste göra idag , eftersom jag inte har pluggat någonting dom andra dagarna så måste jag lägga på ett kol , men som sagt jag orkar inte.

Idag var det ingen riktig skoldag precis , det var hälsodag.
Vi började med tandvård, fick tuggumin och florsköljning
efter det hade vi någonslags circus?
och sen lite andra aktiviteter.
Sist på dagen hade alla på hela skolan Friskis & Svettis på mölkafollan och det var inte roligt.
Stina och jag smet ifrån för att hämta tuggumin i skåpen (y men när vi kom fram var det låst. inte kul.
Sedan tog skoldagen slut och man fick gå hem.
jag och olivia skulle på fotbollsuttagning av nått slag och den var vid 4 så vi gick hem till mig sålänge tyvärr.
och japp det är vad jag har gjort idag ! , och vad jag har att se fram emot är NO

seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0