18 maj

Ännu en måndag avklarade och nu börjar nedräkningen , bara 16 dagar kvar i skolan nu innan sommarlovet ! och jag taggar som in i.

Skrev inget igår och i övergår , jonna kom till mig vid 18:30 igår ungefär , kollade på gossip girl, andra underbar tv program , och utforskade min nya trädgård och gård.
jepp ,
Nu snart ska jag på träning som börjar vid 18:30.

Och nu på onsdag åker jag på konfaläger ,inte kul.
Och det som är mindre kul är att jag måste döpa mig , och det är verkligen inte något jag ser fram emot.Jag tänker inte göra det på lägret , så dags att protester!
Men detta är nu sista lägret innan vi slutar denna skiten hehe , nästa vecka är det konfirmation och jag längtar!

nu ska jag byta om sedan bär det av till träning , CIAO



olivia jag stina'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0