19 maj

åh ännu en dag närmare sommarlovet har gått, och det känns underbart!
Idag var skolan hemskt som vanligt , började 8 och det tar kål på mig kommer inte ur min säng tillräckligt tidigt!
beep test hade vi idag med , mjo bra kondition kan jag ju inte säga att jag har men tja (:

Nu ska jag snart iväg till A6 med mor min , måste köpa lite grejer känner jag.
Imorgon klockan 18:00 bär det av till Skillingaryd med för att spendera hela långhelgen med konfirmationen!
och jag vill inte åka. upp tidigt varje morgon FYFAN. och packa massa skit måste jag idag med , åh jag orkar inte...

skriver senare , tjingeling



SKOLAVSLUTNING - 08 ♥

och jag längtar som attan till skolavslutningen 09!

Kommentarer
Postat av: jonna

roligt att du ba sticker när jag fyller år :(

2009-05-19 @ 17:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0