konfa läger


Ska bara meddela att jag är hemma från lägret nu , eller tja jag kom hem igår men var alldeles för trött för att skriva.
Jag Sanna och olivia fick åka nån timme tidigare från lägret så vi slapp städa och sånt skit hehe , vi skulle nämligen spela match i Gnosjö så sannas mor och far kom och hämtade upp oss.
Matchen vann vi med 9-0 very good! , kunde inte spela så mycket hade super ont i magen och var sjukt trött , men ett mål fick jag göra iallfall (:.
Idag blev det ingen skola för min del heller , har fortfarande ont i magen och är cp trött.
Får berätta om lägret senare idag eller imorgon orkar verkligen inte det nu , ska gå och lägga mig igen känner jag.
aja , bye sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0