konfirmationen


Nu är det över, nu är jag konfirmerad, och ja det känns helt underbart att det är över haha, fast lite kul har det väl varit.
Det var jobbigt att sitta i kyrkan i två timmar , men efter det åkte vi hem till mig med alla gäster och åt exotisk planka.
Efter en stund skulle jag och jonna ta bussen in till rix fm , olivia kom till bussen med och vi åkte in.
Jonna träffade cindy och jag och olivia vandrade runt där lite förvirrat.
Runt tolv tiden åkte olivia och jag hem till sig.
Sen blev det upp tidigt idag för att spela match mot Burseryd , blev dock förlust men den matchen glömmer vi nu.



bilder från konfirmationen

















Fick bland annat smycken, present kort , pengar och blommor typ (:




och imorgon är det skola, och som jag ser det nu så är det bara en enda no lektion innan sommarlovet , och jag är överlycklig.

Och vädret är ju helt underbart , vem vill inte att det ska fortsätta vara såhär fint?!
 
nu ska jag dra mig ,   CIAO'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0