sturegatan - vättergatan


Jag vet att jag varit helt borta här dom senaste dagarna , men orken till att skriva fanns inte. mår inte sådär över bra heller , är både förkyld ont i halsen och har världens hosta.

Igår var jag hos frida iallfall med stina . vi skulle grilla och fixa mat ,  handlade först sen bussen till frida.
Efter en stund kom olivia och vi började med maten , det blev lyckat och maten blev god.
Senare på kvällen kom både John och Axel med , satt mest ute på altanen och pratade.
och jag blev typ bara sämre och sämre haha.
Runt 11 tiden tog jag och stina bussen ner till esplanaden , skulle igentligen hängt med stina hem till henne , men 13 bussen gick inte förens om 26 minuter, så jag ringde mor min och sa att hon skulle hämta mig , men då får man reda på att mamma redan börjat flytta över alla grejer till vår nya lägenhet, så jag får gå bort till lägenheten och vänta på mamma och sanna.  Dom kom och vi började ställa in mer möbler , eller tja dom.
Sen hade vi typ ingenstans att sova , eller jag vet inte hur det var. vi sov iallfall hemma hos familjen Lindberg haha.

Och nu sitter jag här på sturegatan och ska snart ta med det sista till våran nya lägenhet.
Sen blir det nog farväl haha.
Känner på mig att jag inte kommer blogga på ett tag med , datorn ska ju upp i den nya lägenheten och det kommer nog ta tid...

nu ska jag hjälpa till och packa.
vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0