15 maj

Äntligen helg! så som jag längtat, har nog mest längtat efter att få sova ut hehe.
klockan är redan 22:30 och jag känner mig redan lite små trött asså! men nae sängen blir det nog inte riktigt än.

Idag har jag haft två riktigt härliga prov asså , började dagen med ett fruktansvärt svårt no prov som tja jag inte har några komentarer om.
Sen sist på dagen hade jag matte prov och det vet jag ju redan nu att jag inte kommer få bra på och det är ju precis inte något nytt (: .

Efter skolan gick jag hem för jag skulle sola med min syster , men dock blev det inget utav det utan jag var med stina jönsson istället.
Hoppa sudsmatta och schteka i hängmattan det är livet det!



otroligt snygga bilder som vi bara tog med stinas mobilkamera , helt sjukt...









Fick även ta med mig hem min hoodtröja som jag gjort i slöjden idag , kunde dock varit lite större annars var den väl helt OK!


Får ju inte glömma säga Lycka Till till Jonna Lindberg som ska på zoonläger imorgon, och självklart går hon vidare denna gången med (:

så som sagt , LYCKA TILL '



<3

och ja ni kanske har märkt att jag har hittat mina sladdar nu (a

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha fan vad söt bild på jonna :)

2009-05-17 @ 19:16:23
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: jonna

tjalala , jag hatar dig

2009-05-19 @ 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0