25 maj

Har inte så mycket för mig så hade tänkt att berätta lite om lägret. Lägret var på Tallnäs och
det har gått från både skratt till ilska och då menar jag verkligen ILSKA!

Dagarna bestod av morgon bön i kapellet , frukost , lektion , uteaktiviteter , lunch , lektion , kvällsprogram, och där imellan såkallade raster.
Lägret har varit helt okej , och isåfall mycker roligare än Gransnäs lägret.
Döpt mig har jag också hunnit med , det var hemskt men det gick haha.

Och kvällarna/nätterna har varit väldigt intresanta.
Stinkbomber inkastade i rummen , skrik , och mycket springande!
Men jag och sanna hade våra grejer , Hårspray och borste , ja fy vad vi slog dom och sprutade i ögonen på dom !
rätt åt dom hehe.
Så ja nätterna va långa och jobbiga haha men det gick.
Första dagarna gick verkligen segt och var hur sura som helst , men med tiden blev det faktist ganska kul (: något som jag verkligen inte trodde jag skulle säga någongång om konfaläger haha.

Sen är det ju den riktiga konfrimationen på Lördag som gäller och jag längtar!

nu kommer några få bilder jag har på min mobil.

alla bilder är sämst , dom är tagna med min mobil kamera men aja



olivia och jacqueline springandes runt fotbollsplanen med bara underkläder vilka tjejer asså!



johanna funderar över att hoppa i bajsskön (;



olivia springandes därifrån efter att ha puttat i johanna!



jag&olivia på the funny toalett med speglen hoho



jacqueline min baby



frida söta flicka



sanniii snygging



grrr olivia sexi



jag och olivia hade våra kvällar vi (;

det var dom bilderna jag hade haha vet kassa , men ska försöka på tag på några mer bilder sen (:

Kommentarer
Postat av: jacqueline :)(:

skitfiina bilder elle inte , :'d <3 lova ya !

2009-06-09 @ 17:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0