back again


Känns som det var väldigt läge sen det här nu , och det var det ju faktist.
och det beror faktist på att sen vi flyttade så har vi inte haft något internet över huvetaget och vi skulle fått det i onsdags men det blev fel , så nu får vi vänta till tisdag. Men sålänge så länge är vi inne på grannarnas bredband.
Ganska segt men det funkar.
Ja och jag orkar inte ta upp vad som hänt nu dom senaste dagarna utan jag kör vidare.
Vi har inte kommit så långt i vår nya lägenhet än men det går framåt! , min säng har jag ännu inte fått så nu sover jag på en madrass på golvet ...
och jag har fortfarande inte vant mig vid att säga lägenhet och kommer nog aldrig göra det heller.
 
idag har det varit skola ovanligt yesyes , hade so inlämnings uppgift och samtidigt redovisning inte bra.
Skolan slutade med idrott sedan hem kolla repris på gossip girl sedan bar det av till träning.
Och här sitter jag nu , har precis ätit och ska nu in i duschen.

Imorgon blir nog dagen finemang , har 3 lektioner sen slutar jag ! , pga ingen spanska och framflyttad idrott så jag beräknar att vara hemma 11:50.
Surt äre att jag måste plugga till NO prov som jag har på fredag, och jo det är stort och det består av både fysik och biologi.
och jag hittar inte min sladd till varken kameran eller mobilen så några bilder blir det inte heller , och detta är inte första gången dom försvinner! arg blir jag.

P U S S   -  skriver imorgon
 




frida min babe har fyllt 15 med !

så ja många hundratals grattis till den underbara flickan.

jag älskar henne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0