28 maj

tjoho ,
Igentligen skulle jag varit på träning nu men den blev inställd så inget med det inte.

I tisdags hade vi skol DM och jag tycker faktist vi var rätt grymma! , allt höll plats uppe vid Rosenlund, och första matchen mötte vi rosenlundsskolan och vi vann med 9-0. Andra matchen mötte vi Ljungarum och vi vann ännu en gång med 12-0
Tredje matchen förlorade vi dock med 4-1 mot Junedal skolan. så vi kom tyvärr inte i final men vi fick spela om 3-4 platsen och självklart tog vi tredje platsen, så nu liggandes här hemma har jag brons medaljen haha.
Hemskt väder var det att spela i eller iallfall till slutet , åska blixt och ösregn, men det gick.

Gårdagen då , började med epa sen över till Livskunskap där det blev film, och efter det profil, då var jag inte med så stina jag petter oskar började vandra till petters pappas jobb där vi drack svin varm choklad.
Sen bar det hemmot , och efter en stund åkte jag och mor min in till A6, skulle hitta ett par skor till konfirmations avslutningen som är nu på Lördag.Handlade även presenter till jonna , hon har inte riktigt fått något av mig än men har inte varit hemma och kunnat fixa det , men nu ska hon allt få,
sen far vi hemmot och det blev sängen typ direkt.

Imorgon är det fredag och nästan hela fredagen ska jag vara i kyrkan för att öva till konfirmationen, så det blir inte så mycket mer än att komma hem för att sedan bege sig iväg.

 

skorna jag hittade , inge minne på affären inte

 

hon i kassan tipsade även om några servetter som man smetar in på huden för att bli lite brun. ska vara mycket bättre än
alla krämer och ska inte kleta eller bli fläckigt. Få se om den fungerar lika bra som hon sa (: , billig var den med haha.



ska byta om till vanliga kläder igen eftersom träningen var inställd , sen om en liten stund ringer olivie mig

CIAO!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0