Detta glömde publiceras innan idag, så publicerar det nu istället.

Hej på er.
Jag kom hem från praon för en stund sen, var ju sista dagen idag och jag glömde få betygen men jag vet ändå att jag har högsta hehe, men tror läraren behöver ha lappen? aja dom får väl skicka den eller något annat kul.
Fick även ta vad jag ville i butiken innan jag slutade så det sitter jag och mumsar på nu.

Idag är det dags för mig att plugga no tyvärr, måste verkligen plugga stenhårt. Eller försöka ialfall.
Sen senare idag ska jag in till stan för att se på bio med stina eriksson.

Detta åstakom jag idag :




detta skramlade jag ihop idag, helt sjukt hur snygga dom blev.
Helt efter min fantasi.

Fick även ta vad jag ville i butiken för 100 spänn eftersom det var sista dagen,
vågade inte ta så mycket mer än detta (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0