fredag/lördag


Jag har då tillbringat natten hos stina jönsson så jag kom alltså aldrig hem igår.
Efter att vi åkt i till stan för att köpa godis så tog vi våra busskort och åkte runt lite överallt, hoppade på lite olika bussar och medans vi satt där så förde bussen oss till massvis med olika platser.
aja sen kom vi hem iallfall, kollade idol och shit sen sov vi skulle jag tro.


Stannade även hos stina idag med men kom ju som sagt hem för en liten stund sen.
Försöker ladda mina batterier så jag kan ta kort på min jacka jag köpte igår, lite komiskt att hela min familj har likadana jackor nu. förutom min mor då.och katterna.
Har inga bilder sen igår eller idag, kameran fick visst stanna hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0