praodag nummer 6


Nu är jag hemma igen. Eller jag kom faktist hem för en stund sen men iallfall,
Idag på praon fick jag göra det gamla vanliga ungefär. Har kramp i tummen efter att ha skalat 5 påsar med morötter som jag får göra varje dag. Har även fått steka ägg idag, det var något nytt! något proffs på det är jag då inte så dom blev lite halvt brända men jonas (handledaren) tyckte dom var bra ändå. FAN VAD HAN LJUGER.
aja.

nu ska jag .... göra någonting annat. sova kanske? japp tror fan det.



blir ingen bild på mig, men frågade jonna om jag kunde lägga upp på henne istället.
så så blev det.

okej jag tror det är bäst jag sover nu (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN HÄR LJUGER MAN JA ;OOO

MOBBADE UNGE :O OMG . TA BORT AHHAHA

DU ÄR CP ;ooooooooo



ÅÅÅÅÅH, vem var det som sa att du skulle få steka ägg?;) hahahahah.

2009-10-05 @ 16:38:39
URL: http://jjonnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0