15/16 september




Förlåt för att jag inte skrev ett endaste inlägg igår, men det kom lite saker imellan så hann inte.
Igår var jag i skolan till att börja med sen åkte jag och stina eriksson in till stan. Köpte ingenting men hittade en as fin vinterjacka som jag bara måste ha. Hittade även lite annat smått som jag måste inskaffa, bla vinterskor.
Åkte iallfall hem till mig efter stan där vi kollade på idol och shit.

Och idag är det onsdag- vilket betyder studiedag, studiedag låter som att man måste studera? och ja juste fan det måste jag ju.
Kanske ska dra mig in till stan idag med, får se vad som händer.
Nu ska jag ligga och dra mig i sängen några timmar till, grymt skönt!



Kommentarer
Postat av: jonna

kul linnea :j

moget, det var ju inte du som kommenterade anonymt



HAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2009-09-16 @ 12:40:28
URL: http://jjonnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0