äntligen! hehe


haha ja usch bloggade inte på hela dagen igår, och jo det berode nog på en del.

Iallafall , igår efter skolan tog jag och frida moppen in till stan där vi åt på kaffe bönan och fikade på påtår. gick runt lite på stan också men hittade ingenting som vanligt.

Idag i skolan var vi först på morgonen på Länsmuseumet. Det var verkligen tråkigt kan jag säga er , men när vi kom tillbaka slapp vi en halvtimmes no iallfall, sen rullade dagen på som vanligt och nu är jag hemma.
Och min dag idag består utav plugg, so och matte. Har matte prov imorgon och so förhör skulle jag tro.
oh well , ska äta något nu innan jag hungrar ihjäl!



frida på kaffe bönan!





fridas sexiga moppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0