back on track again


Har inte skrivit på ett tag men jag har inte haft humöret uppe, men nu är det väl lagom igen antar jag.

Till praon då, det går väl bra men det är hemskt jobbigt att gå upp halv 6 för att hinna med bussen som går vi 7. Sen är det så extremt kallt med, och jag som inte hittar mina halsdukar ...
Fick även reda på att man måste ha fyllt 16 till att få sommarjobb så det var ju nästan ingen ide att jag valde det stället då eftersom jag valde ju det för sommarjobb. Men hoppas jag får börja innan eller något, för det var en liten chans på det.
aja , strax är det ju dags  för mig att sova eftersom jag måste gå upp vid 6 -.- usch jag gillar verkligen inte detta.
Men innan det ska jag faktist kolla på idol.

Kom också precis hem från A6 också, var där med syster och mamma. Köpte mest saker till bella som fyller år imorgon, men köpte även ett par svarta jeansleggins med dragkedja till mig själv. Hittade också ett par snygga stövlar på skopunkten som jag måste inskaffa när jag har pengar. Ska också hinna med att köpa min vinterjacka nu i veckan, för nu har pengarna kommit som pappa satt in till mitt konto.

gud va långt inlägget blev nu, jag som bara hade tänkt meddela att jag lever.
oh well, Lägger in bild på det jag köpte lite senare.



förövrigt : så här snygg är jag på min prao!





Dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahahahhaha byxorna :D<3

2009-09-29 @ 20:38:51
URL: http://jjonnaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhahahahhaha byxorna :D<3

2009-09-29 @ 20:38:51
URL: http://jjonnaas.blogg.se/
Postat av: frida

haha OMG , fasen vad heta byxor linnea:D<3

2009-09-29 @ 21:02:42
URL: http://fridacronholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhah sötis :D

2009-09-29 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0