blir väl att sova snart.


Att vi skulle ut och gå blev aldrig riktigt av, stina fastnade kvar på A6 och jag var tvungen att duscha redan vid 8 för att hinna platta det och fixa det tills imorgon.
Istället får jag spendera kvällen vid plattången och läxorna, sen ska jag somna till tv:n.

Imorgon är det soft i skolan också, eller det skulle inte va det i vanliga fall. Men imorgon står jag stina och frida i caféterian från 12 till 3 så vi slipper lite lektioner, skönt det för vi sipper faktist No:n och den är hemsk, läxan slipper vi med woho!
Och eftersom jag aldrig började med svenska berättelsen idag så måste jag sitta med den imorgon. vill ju inte precis sitta med den över helgen? men det kommer jag få göra en då känner jag.
i vilket fall, nu ska jag börja föna mitt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0