duschade precis


Hej igen, kom precis ut ur duschen och strax ska jag ta och kolla på svenska hollywod fruar lite smått kul faktist för dom är ju ganska körda.

Men men kom hem från stina för en liten stund sen med där även marcus va. Vi skulle plugga men det gick inte så vidare bra, spelade kort och drack kaffe det mesta haha.

Skulle igentligen ha ringt min prao idag kom jag på nu, får ta och ringa imorgon istället. Pinsamt.
Orkar verkligen inte med att min prao plats ligger ända borta i ölmstad. Kommer få ta bussen innan 7. usch jag som inte är någon morgon människa.
Hoppas jag får sommarjobb efter iallfall. annars ... hehe.



snygg bild på stina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

undra hur många gånger du har sagt att du måste åka in sju miffo :)

2009-09-21 @ 20:58:03
URL: http://jjonnaas.blogg.se/
Postat av: stina

grr sockerbit :D wiie :D

2009-09-21 @ 22:18:29
URL: http://stinaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0