House of wax


Hej på er , sitter och kollar på tv nu och jag ska försöka hålla mig uppe tills house of wax börjar. Har inte sett den och har faktist velat se den länge.
Poppade popcorn innan och alla blev total brända så fick slänga alltihop fail som fan, Men Ska försöka göra ett nytt fösök nu snart!

Sover även i syters rum inatt igen, vilket innebär att jag får ha lillan.
Sjukt jobbigt är det att ha henne över natten, hon ligger och slickar på en och sover på mitt ansikte? så vid klockan 03:47 igår natt fick jag slänga ut henne. Hoppas det inte upprepas idag igen, suck.

nytagen bild, så sådär såg jag ut idag (;




Måste tvätta bort sminket nu med, orkar inte börja gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0