inställda lektioner!


Hej på er.

jag är redan hemma från skolan och klockan är bara 11:00 ?!
Det var nämligen så att jag bara hade två lektioner idag och sen hade vi dom två sista inställda!
så sjuk undberbart, är lycklig just nu asså.
Hade matte prov sista lektionen med och det var just då vi fick reda på att vi fick sluta efter så jag lämnade självklart in provet direkt och sprang hem! haha , får se hur det går på provet sen hoppas på G iallfall.

Nu ska jag börja städa mitt rum för mamma ska få gäster senare idag.
och jag ska sen vid 4 dra iväg till friskis och svettis igen med stina eriksson, as gott!
ska ta något att äta nu eftersom jag slutade långt innan lunchen (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0