jonloe, hehu


Jonna kom hit en liten snabbis innan. älskar dig bästavänn!

Nu har min vägg torkat och så, och det ser faktist bra ut! fast det blir nog bättre när jag får upp mina hyllor och skit för nu ser det så dystert ut.

Snart ska jag kolla på Ghostbusters som går på tv.
Sen efter det Hellboy, eller haha får se om jag orkar vara vaken sålänge för det börjar ganska så sent.
Sover i syrrans rum inatt med, så får stå ut med lillkissen. Hon är söt nu när hon sover men framåt natten kommer hon börja busa ... suck.



gammal bild, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

uh.

jag älskar dig :)



+ att du kmr inte orka :j,<3

2009-09-18 @ 23:08:01
URL: http://jjonnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0