kaffe och plugg


Har varit ute och åkt med mamma en stund nu, lam söndag.
Vi stannade på mc donalds för att köpa en kaffe och där passade jag samtidigt på att skriva klart min svenska så nu är jag nästan färdig och har tid att renskriva den imorgon och sedan lämna in den.
Hoppas den är bra iallfall.
Åkte aldrig och köpte färg heller, glömde totalt bort att vi skulle göra det så vi får ta det imorgon eller något.



det första jag gjorde när jag skulle dricka mitt kaffe var att bränna mig, så kunde inte dricka något där. och nu när det äntligen har gått över så är kaffet kallt, typiskt.

Kommentarer
Postat av: Glenn

orutinerat, oruntinerat...

2009-09-06 @ 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0