one tree hill nu


Har försökt ladda på min mobil med pengar över internet nu i över en timme typ! det vill ju bara inte fungerar och först måste skapa ett onödigt konto? to much. för komplicerat för min del.

Snart nu vid 6 börjar one tree hill på tv som jag såklart ska kolla på.
Och jo juste skulle ju ingentligen träna med eriksson idag men man var typ tvungen att ringa och kolla så man får en plats för jag är nästan 99 % säker på att vi inte skulle kommit in på gymmet , så allt sket sig haha.
menmen.
Imorgon börjar min prao med, och usch hur ska jag orka den? äckligt sur handledare har jag med.
Men som tur är skjutsar mamma mig imorgon så jag slipper ta bussen så tidigt imorgon.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ah så du slipper åka klockan sju (h)

hahahahahah.miffo <3

jag saknar dig.

2009-09-27 @ 19:25:23
URL: http://jjonnaas.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0