paus i idol


Okej nu är det paus så jag kan passa på att skriva,
Började dagen med skola, frida kom till mig imorse innan skolan.
Slutade dagen vid 15:20 och efter det drog jag och frida in till stan haha tredje dagen irad nu och jag köpte ändå ingenting. Frida köpte iallfall en tröja.
Åt också på kaffe paus, tog någon tacco tallrik med någon kycklig i något bröd, super gott.
Skulle seda plugga på vasas påtår, bästa placet enligt mig och frida skulle jag tro. Gick inte så vidare bra så nu efter idol måste jag börja plugga suck...

några bilder sen dagen :






bilder från bilder , haha.
Har även en liten film som kanske kommer upp sen med.

Nu har det börjat igen , hörs sen!

Kommentarer
Postat av: timmie aka biffen

marcus är så jävla söööööt !

& frida är ju som hon är. puss på dem. pce :D

2009-09-17 @ 20:35:16
Postat av: timmie aka biffen

& olivia är ju också som hon är

2009-09-17 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0