skoltrött så det bara skriker om det!


Dåligt med uppdatering idag jag vet , men jag har inte riktigt varit på hugget.
Stannade hemma från skolan idag med , mådde inte bra imorse och har problem med magen.
Stina jönsson kom hit en stund också, skulle skriva av en del till provet imorgon för hon har missat några lektioner.
Och eftersom jag har prov imorgon så har dagen gått åt till plugg och one tree hill yes.

Ska även kolla på idol som börjar nu vid 8, sen blir det väl mer plugg och imorgon väntar skolan.
Men efter skolan ska jag och stina eriksson träna på friskis eftersom det är gratis denna veckan! as gott.

Dags att dra sig tillbaka till plugget igen, suck.
skriver sen förhoppningsvis! pussar.



gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0