helgen


Nu är jag hemma igen och kan skriva lite om helgen, har tillbringat min helg hos stina eriksson så har inte hunnit med att skriva så mycket men nu när jag är hemma igen kommer jag nog uppdatera en del. hehe

I fredags då skulle vi igentligen iväg men vi orkade inte vara ute och frysa ihjäl haha så jag och stina gick och köpte glass på willys, sen var vi hemma hos henne ett tag och efter en stund bestämde vi oss för att åka och bada, klockan var runt 12 tiden och vi gick! haha men det var svalkande och skönt, vinterjackor hade vi på oss med. Sen kom vi hem och då ville  Timmie och Albin komma till oss. Dom berätta om deras kväll och den var ganska intressant haha.
i vilket fall så stack dom hem sen och vi gick och la oss har jag för mig.
I lördags åkte jag och stina in till stan för att äta lunch på chili tahi sjukt gott var det, min frukost var det med.Gick sedan bort till A6 en liten stund med, men stannade inte så länge. Sen kom vi hem och på kvällen var det tänkt att vi skulle till en fest i kaxholmen, men det blev lite ändrade planer för Timmie Albin och Danne ville komma så dom fick komma sen för vi pallade typ inte dra ut dit sen för det verkade inte gå någon buss hem? iallfall, vi hyrde film på hemmkväll och usch den var inte att leka med. Och den ska va verklighetsbaserad?
Det var en skräckfilm dåja. Sen resten av kvällen/natten gjorde vi inte så mycket mer , och sen drog dom hem.

och nu är det söndag och imorgon börjar en ny skolvecka, usch jag orkar verkligen inte.
idag ska jag bara skriva klart min svenska berättelse och sen kanske jag och mamma ska in och köpa färg till mitt rum, måste verkligen börja fixa till det nu lixom har fortfarande kvar mina flyttlådor! då är det illa.

Några bilder sen helgen kommer nu iallfall.













haha det blev en del, och bilder sen vi badar och shit kommer sen för dom har stina på sin kamera.

Lyckad helg iallfall




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0